Wednesday, December 29, 2010

Kembali Normal

Tahun 2010 akan melabuhkan tirai beberapa hari je lagi, tiba masa untuk tutup diari lama..
Minggu depan dah masuk tahun 2011, dah kena belek kalendar baru..
Minggu depan juga bermula sesi persekolahan dan semester baru..bermakna keadaan akan kembali normal..jalan raya akan kembali sesak..bas, kereta dan moto juga akan kembali bersepah kat kampus..
Jadi hari-hari terakhir yang aman ni harus la dinikmati sepenuhnya..jalan raya lengang tanpa kesesakan yang teruk..hati tenang je walaupun pergi dan balik kerja lambat sikit..tak payah nak drive laju-laju kat highway..siap boleh menyanyi ikut rentak lagu kat radio..hihihi

Kalau diikutkan, jarak rumah dengan office dekat je tapi amik masa yang lama untuk sampai bila kereta dah bersusun panjang..lagipun aku tak suka drive slow, aku tekan je pedal minyak tu selagi boleh..aku hanya reti memandu secara berhemah pada waktu malam atau hari hujan..mungkin tahun 2011 kena ubah perangai ni..hehehe

Kat office aku,  ada orang tu dari negeri 9 boleh je terpacak kat office ni pukul 7.30 pagi..tapi ada orang tu asyik datang lambat je setiap hari, guna alasan rumah jauh dan jalan jem..jadi yang mana 1 patut dijadikan ikutan? hehehe


*nampaknya aku pun suka musim cuti sekolah..hehe*

No comments:

Post a Comment